fredag 30 december 2011

30 dec - resultatet från hårfärgningen!

Håret blev.. ja, väldigt mörkt, nästan så det är svart.. fast ändå inte. Har inte bestämt mig för vad jag tycker om det än. Det försvinner om sisådär tjugo tvättar i alla fall. håret är mjukt och känns fräshare nu i alla fall. Det går ju bra att färga håret själv. Inga problem! Fast, lite kämpigt där bak när man inte ser så bra haha.
Bild på håret.. O jag blir att fundera.. borde jag bry mig i de där små rynkorna som finns där? hahaha.. Fan så gammal är jag väl inte?! Nej, håret var det ja.. Kanske svårt att se på kortet.. men det är bra mörkare än innan färgningen! wooohoo.. uppdrag avklarat.. Fast kanske aningens för mörkt? Neej.. jag känner mig lite mörk så det passar sig jävligt bra.


"Finns liksom inte tillräckligt med söta ord för att förklara hur söt han faktiskt är"
- I ett försök att beskriva Elliot vid ett tillfälle.

Inga kommentarer: