tisdag 13 december 2011

13 dec - flumdum

Vissa är mer brutala än andra,
jag skulle kunna göra världens rim här men tvivlar på att det skulle uppskattas.
Annars är jag helt värdelös på rim, jag är heller inte den som nämnvärt anstränger mig när det kommer till rim, men ibland, när andan faller på så kan jag ju inte ge fan i det..

Det stirrar på mig liksom.
Neej inte riktigt stirrar.
Mer som att det retar mig till att fullfölja,
helt utan att dölja,
Fan. Där kom det retfulla.
kulligulla.

förståelsen i detta inlägg är iprincip obefintlig.
Det var inte meningen att det skulle bli så här,
Men nu är det klarlagt att jag är värdelös på rim i alla fall.
Så. då vet du. Jag har vetat i evigheter.
Men nu är det "förevigat" wooow.

och ja, om ni nu promt måste veta så är "when we stand together" jääääävligt bra! Med nickelback om det inte var underförstått.

Snacka om att helt tappa tråden.. Nåja, en annan gång kanske.

Inga kommentarer: