onsdag 7 december 2011

7 dec - bitch vs tant.

Fan, idag var jag otrevlig åt en tant på stan.
Hon ville gå förbi mig när jag stod och pratade med Emilia och Marika.
Tanten; ursäkta..
Jag; Mmm..
Tanten; Det blev lite mycket folk här.
Jag; Jaa, då brukar man få gå runt (och inte rakt igenom en hop med människor).

Sur som ättika. Det var inte riktigt menat så men eftersom att jag sa så, så måste jag on some level ha menat det. Men jag är faktiskt lite trött på att äldre människor tycks tro att dom har företräde vart man än är. Om det nu är så att det är fysiskt jobbigt för dem att behöva gå runt folk på stan (som alla andra människor för göra hela tiden) så kanske de inte ska vara på stan o knata omkring? Elakt att tycka så? Jaa kanske det.. Men ändå lite så jag känner.. Mår jag dåligt så är inte jag på stan, då stannar jag hemma. måste jag mot förmodan ner på stan trots att jag mår dåligt så gör jag det jag måste, och måste jag gå en "omväg" pga det står människor "ivägen" så får jag göra det. En löjlig grej, men it happened.
I can be a bitch sometimes..
Till och med mot tanter.

Inga kommentarer: