onsdag 28 december 2011

28 dec - udda dag.

Vilken udda dag.

Jag tror att det är onsdag, men är inte helt säker, men bryr mig inte såpass mycket att jag tänker kolla upp det, jag tror att jag ska jobba, men är inte helt säker, men jag tänker inte kolla upp det, det räcker att jag kollade häromdagen. Jag är däremot helt säker på att jag är hos mamma, för jag har haft ett infall, ett snällhets-infall. What can I say, I´ve got my moments. Har lånat ut min fina lägenhet. När jag får tillbaka den? Det vettefan, men är inte särskilt brydd i det just nu.

Jag somnade alldeles för tidigt igår, ingen tidsuppfattning om när, men jag vaknade vid halv 1 på natten, mindre kul, kunde inte somna om, lägligt nog hade jag min bok med mig så jag kunde läsa den. Läste ut den, släckte ner och försökte somna.. Vilket inte gick som förväntat. Nej nej, jag skulle inte få somna om förrens klockan var efter 3...

sömnen har inte varit den djupaste, känts som att jag har varit till gränsen till vakenhet hela tiden. Till slut vaknade jag upp helt när sofia ringde. sen dess har jag inte gjort många knop. Jag har käkat lite, på tal om käk så börjar jag bli hungrig.. Frågan är ju om keso och julskinka är så jävla gott? haha.. Och kikat på film har jag också gjort. Ska nog kika på en film till. CDON.com har bra priser på ondemand hyrfilmer. 9 kronor filmen. Det gillar jag mohahaha.

och en låt som går om och om igen är; David Guetta – Titanium (feat. Sia)

Inga kommentarer: