söndag 11 november 2012

11 nov - Frid och fröjd!

Efter en hektisk Söndag som jag har spenderat lite här och där, bland annat hos farfar och hjälpt honom med saker i huset så har jag nu (för några timmar sen) kommit till min lägenhet i LA, och jag har bästa Elliot med mig, han fick en leksak av Fredrik idag, den fick inte vara hel länge inte, den är traaaaaasig såpass att jag inte kan låta Elliot använda den. Snöpligt tyckte Elliot kan tänkas, men det tog inte långa stunden innan han började leka och till slut tugga sönder en tuggsko. Så allt är frid och fröjd igen. 
Läggdags. Upp i tid i morgon för "nätmöte" med klasskamrater inför ett grupparbete i "att undersöka hälsans och ohälsans geografi". Varje gång jag ser kursnamnet så kan jag inte låta bli att höja på ögonbrynet, för det känns som ett väldigt underligt namn för en kurs. 

Nåja, Godnatt!

Inga kommentarer: