onsdag 14 november 2012

14 nov - Onsdag.

Onsdag.

Kom hem strax före tre i natt, Filmen var riktigt bra! Cilla fick åka med mig hem i natt och sova hos mig, kändes ju bara onödigt att åka till Nyhammar och släppa av henne där när hon ändå skulle in till stan på morgonen idag! Somnade ganska ovaggad i natt. Vaknade av att Cilla plockade ihop sig för att åka iväg. Jag försökte hålla mig vaken, meeeen det gick då inte.. Jag och Elliot sov vidare nästan genom hela förmiddagen, alldeles för trött idag. En liten undran är om det är förkylning på G, känns nästan lite så i kroppen! Men det lär ju visa sig!

Ska snart bege mig ut på en promenad med Elliot, dumma äckelväder, inte trevligt att gå i alls meeeen, bara att ut och gå! För både jag och Elliot blir för rastlösa annars! Får se vad resten av dagen har att bjuda på!

Inga kommentarer: