tisdag 13 november 2012

13 nov - Bio!!

Tidsdag.

Och jag måste verkligen vara en av de snurrigaste personerna på jorden just nu! Jag har nog helt enkelt för mycket i huvudet, för mycket information som gör att saker och ting faller bort! Det visade sig på eftermiddagen att jag ska på bio IDAG! Jag trodde att det var i morgon! Men nepp, det är idag. Så jag ringde till Cilla och skämdes, hon sa att det inte var någon fara. Men hon hann då i alla fall skratta gott på min bekostnad! Jag antar att jag får bjuda på den idag! Så jag och Cilla tar bion idag i stället för morgon, passar mig ypperligt att avsluta denna dumma dag (krånglat ganska mycket idag) med en bio. Och det är inte vilken film som helst vi ska se. Det är sista delen av "Twilight", jag har läst böckerna så jag är intresserad av att se hur mycket från böckerna de har tagit med i filmen och tolkning av boken i filmvärlden är alltid intressant att se! Så, klockan 23.59 i natt så sitter jag med Cilla i en biosalong i Borlänge! Aaaaah! GÖTT!

Inga kommentarer: