söndag 25 november 2012

25 nov - lite hoppande som väckning skadar väl inte?

Söndag

Skön helg, (som bland annat innehållit ikea besök i Örebro med Cilli, och födelsedagskalas) som har gått alldeles för snabbt. Det är söndag och klockan börjar närma sig åtta på kvällen. Snart läggdags för tusan. Jag ska upp i tid i morgon för ett möte med pilotundersökningsgruppen. Har nyss läst några kapitel ur "Den statistiska undersökningen" av Björn Lantz.. Intressant men ändå så ointressant.. Kan inte riktigt sätta mitt finger på varför, en snabb tanke vore ju att det kan handla om mitt totala ointresse för detta ämne? Jag känner mig inte vidare statistiskt lagd.. Baah.. kanske denna kurs gör ändring på det??

Vilket fall som helst, Söndag idag och nu när jag känner mig någorlunda nöjd med pluggandet för idag ska jag skutta in i vardagsrummet och väcka F med lite hoppande tror jag nog allt.. Det lär nog bli väldigt populärt! mohahahaha..

Inga kommentarer: