fredag 9 november 2012

9 nov - Fredag

Fredag.

Skolan suger just nu, har noll motivation. Så det känns som att det är lika bra att jag avslutar skolan för denna vecka och tar helg. Ja, det är exakt så det blir nu. Har hållit på och tvätta i dag också, var nyligen ner och hämtade det sista av tvätten, meeeen när jag kom ner i torkrummet så var det pissblött över större delen av golvet, bara att torka o ha sig. Flera liter vatten som låg på golvet. Kul att man får höra från en granne att fastighetsskötaren varit medveten om att det runnit vatten från fukthanteraren meeeen inte gjort något åt det?! Men nu har i alla fall jag gjort en serviceanmälan på det hela så då kanske det blir lite ordning så småning om, om några veckor, månader kanske hahaha.. Med tanke på hur lång tid det tog för mig att få min golvlist (fyra månader) så lär det väl ta sin tid. Fast rädslan för vattenskador nere i källaren kanske gör att de snabbar på och det bara tar några månader i stället.. Hahaha.. ljuvliga ironi!


Inga kommentarer: