söndag 31 maj 2009

31 maj - Mors dag <3

Mors dag. <3

Startade dagen med att vakna upp i soffan! Förvirrande i know! men det var faktiskt så att jag var snäll nog att låta min bror sova i sängen. Jag har mina ljusa stunder ibland, och soffan är faktiskt inte fy skam, det är trots allt en bäddsoffa. Nog om det. Dagen har varit varm och skön och härlig. Blev hämtad av mammi och vi åkte till blöta berget, köpte blommor och en liten chokladask till mammi som mors dag present, och så hade vi köpt kruk-blommor tidigare i veckan som hon fått av oss alla. Anna har haft Elliot, känns som att jag knappt sett honom på hela helgen. Lite tråkigt, men pauser behöver väl alla?!

Har haft det underbart skönt hos mammi, lugnt och skönt! Har tvättat också. skönt att ha det avklarat! Det blev fika också.. I morgon blir det till att power-walka bort helgens ätande! haha. Och så ska jag nog hinna med lite shopping också. Får se vad jag hittar på.

Nu ska jag läsa "känn pulsen slå" av Berny Pålsson ett tag, sen sova. SKA upp tidigt i morgon, bara för att jag är envis och inte vill slösa bort dagen!
Godnaaaatt!

Inga kommentarer: