söndag 13 december 2009

13 dec - söndag och lucia och allt.

Söndag.

Och det har varit en väldigt seg söndag. Gick och la mig väldigt sent i går, vid 3 tiden. Hade ställt klockan på 9, hoppades att jag skulle lyckas komma upp vid den tiden. Men nej, gick inte upp förens efter 9. Var alldeles för trött. Och hade en trött Elliot också som hade varit uppe till väldigt sent. Skönt att han också sover!

Var ut på en skön långpromenad med Elliot tidigare idag. Det var skönt och Elliot skuttade och hade sig. Ibland ser ju han så enormt jätterolig ut. hahaha. Han såg fåglar i vattnet, och genast så ställde han upp de där 2 satelliterna han har på huvudet. Men när jag sa nej åt han drog han ner öronen och gnydde till. han ville väl leka/jaga. Men icke sa nicke. Träffat Cilli en sväng idag också. Följde med henne och handlade. Jag köpte lite julskinka. Den var jättegod. Hoppas inte någon liten gris ha lidit!

Efter en kvällspromenad genom stan ska jag och Elliot kasta oss i soffan och slappna av. Eller, Elliot ligger redan och sover. Nöjd! Då har jag gjort mitt för idag.. Godnatt.

JUST det ja, Lucia idag. och 3:e advent! Ska tända lite ljus och mysa..

Inga kommentarer: