måndag 14 december 2009

14 dec - snöpromenad!

Har nyss varit ute och promenerat med Elliot. Han verkar överlycklig över att det ligger snö på marken. Jag är också lycklig över snön, äntligen blir det lite ljusare, och äntligen lite kallare! Trött på att det ska vara omkring 0-3 plusgrader och regn! SNÖ OCH NÅGRA MINUSGRADER TACK SÅ MYCKET!

Åååh! Kom precis på att jag höll på och koka vatten på spisen! Sprang ut till köket och tänkte att nu lär det ju ändå koka. Men jag har dragit på FEL platta!! JISSES! Jag hade diskmedlet stående i närheten av plattan och flaskan har blivit helt krokig och böjd p.g.a värmen. usch va obehagligt! Men nu är rätt platta på och jag ska inte glömma bort den!

Så, nu ska jag gå ut till köket och hålla koll!
Imorgon är en ny dag, och förhoppningsvis är den dagen full av snö! härligt!

1 kommentar:

Milis sa...

Är två fungerande spisplattor lite för mycke att hålla reda på för fröken Maria? XD Hihi! Piss puss cha cha cha! <3