tisdag 8 december 2009

8 dec - verkligen jätte trött... ZzZzzzz

Idag är jag verkligen jätte trött. Har varit vaken ett tag nu men jag tycks inte vilja vakna till liv. Känns som jag är i någon sorts dvala. Och det första jag gjorde i när jag gick upp i dag var att börja diska! Vaaa liksom, DISKA?! Men jag gjorde det ifall att elektrikern kommer hit och fixar min spis. Börjar bli riktigt trött på att de inte fixat min spis än. Förra måndagen var den tydligen restnoterad. Men nu har det gått över 1 vecka, Sammanlagt har det gått omkring 2 veckor utan hel helt fungerande spis. Jag har bara 1 fungerande spisplatta (av två möjliga). Men det är frustrerande att det ska ta sådan tid innan något blir fixat..

Nog om det. Ska nog piggna på mig genom en dusch! Sen blir det färga håret och efter det gå till Anna för att hämta Elliot. I morgon är det veterinären i Falun som gäller. Mamma ska med också! Känns sköönt. I fall jag glömmer bort något, vad som helst. Jag är ganska flummig i bland...

Inga kommentarer: