lördag 19 december 2009

19 dec - myslördag!

Förmiddagen blev slö, Sofia och jag var helslöa och låg alldeles för länge, men vi var vakna i omgångar hela förmiddagen, Mobilen piper och man får samtal gånger flera. Elliot som hoppar från den ena till den andra och så. Vi skämde bort oss med en slö förmiddag, fast egentligen har jag inte tid med slöa förmiddagar. Skulle ha gått upp då mobilen ringde, Men jag ville inte gå upp och störa Sofia, hon låg o sov sååå sött! Fick med mig Elliot i sängen så han låg och gosade mot min mage. Söötnosen!

Eftermiddagen spenderades hos mamma. Mamma kom och hämtade oss i stan, det var tänkt att vi skulle klä julgranen hos mamma idag. Så vi plockade med oss gran och allt nödvändigt glitter och bling bling. Kommer till mamma och vad saknas?? JO julgransfoten! VART ÄR JULGRANSFOTEN? Spårlöst borta. Blir väl till att köpa en ny. haha.

Nu ska jag och Sofia ha lördagsmys! Har ätit god (även idag enkel) middag. Nu ska vi värma på lite vitlöksbröd och smaska på! GOTT! I morgon är det 4:e advent och julen är väldigt nära. Eller, jag säger faktiskt att julen är här!!

Trevlig myslördag på er allihopa!!

Inga kommentarer: