söndag 6 december 2009

6 dec - bortglömd blogg, meeen..

Oj. bloggen har blivit helt bortglömd! Jag har i princip haft fullt upp hela helgen, men jag har haft en helt underbar helg! I fredags fick jag tillgång till bil, som jag har haft hela helgen. Jag åkte en sväng till farfar, hade tänkt att jag skulle fixa recept och sånt till pepparkaksdeg som jag tänkt göra på lördagen. Men det visade sig att det inte var dags för pepparkaksbak ännu. Får bli i veckan som kommer i stället, måste leta reda på receptet först! Och nu tänker ni säkert: " men det är väl bara att ta ett annat recept?!". Men neeeej, det är inte så bara, Jag SKA ha det där receptet, för det är ett gammalt farmor recept, så det är enormt viktigt. Har haft receptet på en dator, och när jag skulle ha tag i det i lördags så startar inte datorn, KOLLAPS!

Har varit hos farfar både fredag och lördag. i går kväll hade jag finbesök gånger 3! Hade Milis, Cilli och Marika hos mig! Vi hade en riktig tjejkväll med massa mys och skratt! Hade en väldigt rolig kväll! Tack för att ni finns! Nu blir det soffan och kika på film!

Inga kommentarer: