söndag 27 december 2009

27 dec - julen.

haft blogguppehåll på några dagar.. tydligen! haha. skrivtorka kanske?

Julen kom och gick. Hade en väldigt trevlig julafton! Hade varit såpass snäll så att jag fick mig några fina julklappar också! Juldagen blev lugn, åkte till mamma och åt julmat och myste. Läste på boken jag fick i julklapp, första twilight boken! superbra! Är i gång med andra boken nu! Var tvungen att köpa den andra boken när jag hade läst klart den första. Haha.

resten av julen och helgen har också varit lugn. Jag och sofia har inte gjort så jätte mycket. Hon var iväg till borlänge en sväng igår men jag orkade inte. Hade tänkt städa undan lite men det var jag faktiskt alldeles för lat för. Gick ut en promenad med Cilli i stället. I dag har vi varit till syster Anabanana en sväng. varit ute och gått med Cilli och Elliot och nu snart ska jag krypa ner i sängen med min varma och mysiga vetekudde och boken! hääää-äää-äärligt!

Inga kommentarer: