söndag 1 januari 2012

1 jan - Ja, nej aldrig tveka!

Ja, nej och tveka absolut inte. Then you are out!

Avslutade året med att inte använda dessa ord och att inte tveka.. Det var förbannat svårt att inte säga ja eller nej, och att inte tveka. Det är jävligt lätt att tveka, men siddu det går inte för sig. För då åker du ut. Jag hade tankar på tveksamhet igår, men det ordnade sig jävligt bra. Jag hade en superrolig kväll och oväntade ting hände också. Oväntat på ett positivt sätt. Annars är jag inte så jätte förtjust i oväntade saker och överraskningar. But this was goooood!

Härliga människor, god mat, massa godheter i mitt stora vinglas(haha) och många härliga skratt och det oväntade..
Jag kommer leva länge på detta. Nu ska jag mysa ner mig under värmefilten innan Elliot lägger beslag på den helt och hållet! Han är på god väg att göra det.. rävigt värre.

För ooooovanlighetens skull (sarkasm) bjuder jag på en störd bild på mig själv från gårdagens tokigheter..

Årets kom ihåg; JA, NEJ, ALDRIG TVEKA!

Inga kommentarer: