fredag 20 januari 2012

20 jan - Jävligt nöjd!


Vilken fredag! Det har varit fullt sjå hela dagen! Klipptid i förmiddags, Skrivit klart och skickat in tentan (i god tid också! poäng till mig) samtidigt som jag har skrivit tentan har jag haft två karlar här som har bytt element, Så förhoppningsvis ska det bli lite varmare i lägenheten nu! Plus att jag har tvättat och håller fortfarande på, eller, tvätten håller på o torkar nu! Så en sväng till till tvättstugan lär det bli.

Sen ska jag skjutsa hem Sofia, in till stan igen och invänta att Anabanana kommer tillbaka till LA, Och så ska jag skjutsa hem henne också! haha. Jösses vilken fredag! Meeen jag är på ett jävvla bra humör! O mitt i tentan, när jag sitter och klurar som mest och behöver komma på något som bäst, Så kommer det! Jag är fan grryyyyyymt nöjd med mig själv! Eftersom vi får skriva på tentan till klockan 23 idag så kan jag ju inte prata om vad det var för grymt skit jag kom på! åååhåå, men jag är så jävla nöjd med mig själv just nu..

Kirrat luggen nu i alla fall, men kortet blev lite mer "Åååfan, är det sådär jag ser ut! Jag bjuder med glädje på den idag! hahaha.

Inga kommentarer: