måndag 2 januari 2012

2 jan - RIKTIG funderare!

Okej, hann inte med allt jag tänkt göra idag.. Det blev ingen polisanmälan idag.. frågan är om det ens är någon ide att polisanmäla när jag inte ens tänkt ta det med försäkringsbolaget? Så skadad är inte subban ändå, typ regskylten som behöver bytas ut. Visserligen kostnader det med men ändå. Whatahäck!

Tänkte precis beställa en ny regskylt.. men det gick inte, behöver ju registreringsbeviset. Det har ju inte jag. haha.. Får fiska fram det i morgon! Kanske, förhoppningsvis.. om jag inte har för mycket att göra. Känner mig alldeles för glömsk!

hann med gymmet idag, och att fixa klipptid, på måndag smäller det.. eller kommer stora saxen fram. Nu ska jag bara komma på vad jag vill göra med håret.. behålla längden? Eller klippa av det långa håret och köra på korthårigt? Det var ett par år sen jag var "korthårig"... hmm.. det här kräver en riiiiiktig funderare!!

Inga kommentarer: