lördag 21 januari 2012

21 jan - pepp pepp!! Woohooo!


På ett helt underbart humör! Undra hur länge det får vara så? haha.. Neejmen ärligt, jag är på ett underbart humör och jag bara studsar fram. Gäller att ta vara på de tillfällena. Vilket jag ju såklart ska göra. spränger högtalarna med god hjälp av Volbeat och Corroded. Tack till er! haha..

Och snart blir det promenad med Cilli. Gissningsvis kommer jag att tycka att det är kallt, så jag klär mig därefter. Mitt vackra underställ från Kari Traa sitter som en smäck (HAHA).. Nåja, jag är lila i alla fall! Aaaaah.. hör ni, det blir liksom bara bättre och bättre, Först spränga högtalarna och nu lila underställ, som dessutom är nytvättat! lukta gooooott! Och så en frän promenad på det här, dusch och sola! Aaaaah.. Min typ av lördag! Fattas bara miljonvinst på lotto nu också då!


Men jag är inte den som är den, den kan jag ta nästa lördag om så är! hahaha..
Nu blir det promenad dejt med Cilli! PEPP PEPP!

Inga kommentarer: