onsdag 11 januari 2012

11 jan - information

"vi informerar alltid nya hyresgäster till den där lägenheten om att den är kall."

Jaha, det var då jävligt nytt för mig, för jag fick aldrig den informationen. Och om dom nu vetat om länge att den är kall, varför har dom inte försökt göra något åt det? För något lär man ju kunna göra? jag kan inte mycket om sånt, men täta fönstrena kanske vore något? det drar som fan från balkongdörren.. Eller kanske byta element? Det var det diskussion om förra året, men då fick jag fint vänta till sommaren för man kan inte byta element på vintern.. Måste man så måste man?
Och hur lång tid tar det egentligen att byta ett element?

Åååå jag blir så sur!
Någon kommer hit i morgon och kollar läget, alltid något men jag tror inte att det blir så mycket mer gjort såvida jag inte morrar till.. jag vill inte morra, varför kan inget vara enkelt?

Inga kommentarer: