söndag 8 januari 2012

8 jan - Roligheter i Karlstad.

Hallå där!

Jag är på rymmen. Eller nej, det är jag väl egentligen inte. Snarare så att jag är på utflykt. Har förflyttat rumpan till Karlstad. Här är det gött, som di säger. haha. Hare jävlit gött. Åkte till Karlstad i går med bussen. Det vart en väääldigt lång dag eftersom jag jobbat natten till i går, och sov bara en timme från det att jag gått av jobbpasset tills dess att jag var tvungen att gå upp för att fixa mig innan jag skulle med bussen till Karlstad.

Hade ju tänkt sova på bussen, men det gick inge vidare. Väl framme så rullade allt på, tog mig inte alls tid för att ta en powernap vilket jag trodde att jag skulle bli tvungen att göra. Men icke.
Blev upphämtad på stationen och därefter blev det bolaget, fyndade en flarra vin (bag in box - Tre apor) jävligt gott vin! Ska absolut köpas igen! Handlade lite käk, käkade och fixade till oss sen tog vi bussen till folket för lite vin, prat och kinect. Ser bra roligt ut när man viftar med nävarna i luften för till synes ingenting, men i tvn händer det grejer. haha bra kul hade vi i alla fall..

Vägen hem tog en halv evighet, jag fick käka upp det där om att Karlstad inte känns så stort, det är stort och det käääääääääääääääänns i hela kroppen att det är stort. haha. Men många skratt blev det igår. Jag slog personligt rekord i antal timmar vaken. Jag somnade vid 3 tiden i natt, då hade jag mer eller mindre varit vaken sen fredag förmiddag klockan 11. You do the math! Haha.

Tack för en rolig kväll alla inblandade!

Inga kommentarer: