söndag 15 januari 2012

15 jan - helgen.

Helgen har varit bra, jag mår som bäst när jag har folk omkring mig, mina syskon är bland det bästa som finns1 filmkvällen igår var jätte trevlig! Tobias och Tess kom hit på kvällen och senare kom även Sofia förbi och kikade på film med oss. Jag hade ju faktiskt hoppats på en skräckis eller rysare, och då är jag ingen "typisk" se-på-skräck-films-människa.. Men igår hade det setat fint med en sån, jag har faktiskt en förmåga att såga skräckisar för jag tycker att många av dem är ganska orealistiska, men det kanske är det som är själva grejen. What do I know! haha.

Helgen har varit lugn och skön, det behövde jag.. För jag har inte känt mig pigg den senaste tiden, sen jag svimmade för en och en halv vecka sen har jag känt mig hängig och svag i kroppen. En hel del svimningskänslor som blandas med oro över att det här inte bara är blodtrycksfall.
I går när jag var ute och gick med Cilla blev min syn konstig, jag kände mig inte "typiskt" svimfärdig, men det jag kollade på drog liksom ihop sig, mot mig.. kollade jag på något annat så hände samma sak. lite typ som såna där speglar i lustiga huset eller vad det nu heter.. obehagligt som fan i alla fall.. men jag vill verkligen inte kontakta vårdcentralen. Jag orkar inte med den "processen" som blir..

Minst en svimkänsla per dag?

Inga kommentarer: