lördag 14 november 2009

14 nov - uppdatering

Har inte haft tid att uppdatera bloggen idag. Har haft fullt upp hela dagen. Har varit vid farfar idag, och som alltid när jag har varit hos farfar blir det en mycket givande dag. Efter att ha varit vid farfar så åkt jag och bror till Ludvika. Anna ringer för att hon vill ha hjälp med sin dator som är totalt hopplös enligt mig. Efter mycket krångel fick vi erkänna oss besegrade, och eftersom anna skulle ha fest hos sig idag, så fick hon låna min dator (snäll som jag är).

Men det innebär ju att jag skulle få dras med hennes skit dator. Tänkte till och med strunta i att starta den och ens försöka. Men nu har jag gjort det och jag har tappat hakan ända ner till golvet. För inte nog med att jag har fått MSN att fungera igen, jag har även lyckats få Spotify att fungera!! WOHOOO för mig.

HAr även bjussat lillebror på mat, tacogratäng! GOTT!

Nu blir det film och myyyys i min nya härliga morgonrock(från Hemtex).

Inga kommentarer: