torsdag 19 november 2009

19 nov - eftermiddagen

Har försökt vila under eftermiddagen, men det visade sig vara svårare än jag trott. Fick sms och det ringde, hade kunnat stänga av ljudet av mobilen men neeej, ifall jobbet ringer vill jag vara tillgänglig, men efter att det har ringt några gånger i telefonen så kände jag att det tydligen inte var meningen att jag skulle få vila. Så jag gick upp, gick ut med Elliot, busade med honom, ringt och felanmält spisen, ringt sjukgymnast, diskade, plockade och så har jag dammsugit. Har tvättid just nu så jag har sprungit i tvättstugan, och kommer väl fortsätta göra det resten av kvällen. Av någon anledning har jag fått ENORMT med tvätt, främst sängkläder!! Lika bra att tvätta det nu så man slipper sen, det byggs ju bara på annars!

Nu ska jag till tvättstugan igen!

Inga kommentarer: