måndag 16 november 2009

16 nov - dagen so far.

Hittills har jag spenderat dagen med plugg och att möblera om i lägenheten, samt "lekt doktor" åt cillidilli som har slagit i sin tå såpass hårt att den antagligen är bruten. Men som den kunniga undersköterska jag är så vet ju jag att man inte gör något speciellt med brutna tossingar.
Så jag har lindat tån på bästa sätt med det jag hade hemma. Förhoppningsvis blir det bättre.

Sen har jag möblerat om här, med lite hjälp av Cilla. Det känns lite annorlunda men jag gillar det. Allt förutom att jag ställt databordet konstigt, måste ändra på det, men vet inte hur än så jag får fundera ett tag. Som det är nu så är det alldeles för trångt där databordet står...

Men nu blir det mat och sen lite mer plugg, studerar förintelsen, andra världskriget! Det är väldigt spännande och intressant. Samtidigt blir jag enormt upprörd och förbannat, och ledsen! HUR vissa folk ens kan mena att förintelsen ALDRIG HÄNT är en gåta.. förnekelse??

Inga kommentarer: