onsdag 25 november 2009

25 nov - Roadtrip to Kalmar!!

Startade dagen strax efter 7 i morse. Var jättetrött när klockan ringde, men det var bara att gå upp. Vilket Elliot var alldeles för trött för!! Han låg kvar en bra stund innan jag lyckades locka upp honom med löftet att få mat! Halv 9 kom Tobias och hämtade mig och vi började våran roadtripp ner mot Kalmar. (Elliot var också med).

Stannade i Örebro för lite frukost, eftersom jag hade svårt att få i mig någon frukost tidigare under dagen, Elliot fick sträcka på benen också! Nästa stopp tänkte vi skulle bli i Norrköping, men vi ångrade oss ganska snabbt, GPS:en villade bort oss totalt. Jag säger bara att vi lyckades köra både här och där! hahahaha. Men herreguuud vad vi skrattade! Så kul hade vi i alla fall.

Det blev stopp i söderköping i stället. Äta lite mat och låta Elliot sträcka på benen. För att sedan åka vidare mot Kalmar. Strax efter 16 var vi i Kalmar, hämtade upp Sofia som var jätteglad över att vi kommit för att hälsa på henne! Jag har tagit mig en powernap på eftermiddagen/kvällen för jag har varit ganska trött i nacken. Sköööönt med powernap.

Nu väntar jag på att Sofia och Tobias ska komma tillbaka från affären! Sen blir det nog en kvällsmacka och sen nattinatti! I morgon bär det av till Svedala för att lämna bilen och hämta en annan bil. Hörs i morgon skulle jag tro!!

Inga kommentarer: