söndag 22 november 2009

22 nov - gårdagen och dagen idag.

Det var en underbart härlig dag i går, Jag var till Cilla igår, hon bjöd på mat och vi pratade och skrattade en hel del. Drack lite cider och passoa för att sedan bege oss till "Tant Selmas" för att umgås där. Drack lite drinkar, pratade och skrattade! När klockan började närma sig 23 gick vi hem till mig och pratade lite, sen gick Cilla hem till sig. Skönt att komma ut men samtidigt inte behöva vara ute till klockan 2-3 på natten. Vi var nöjda, och det är ju det enda som har någon betydelse.

Gick och la mig ganska på en gång efter att Cilla gått hem till sig. tröttsamt att vara på krogen! Haha. Vaknade i morse av att Anabanana skickade sms (Heeeej sömntuta), jag gick upp och var förvånadsvärt pigg ändå. Har drömt jättekonstiga drömmar inatt om flera olika människor från det förflutna. Drömmarna bara avlöste varandra. Så jag kände att det inte är någon ide att fortsätta sova. Drömmarna tar mer energi än vad sömnen ger. Så jag gick upp. Anna och Elliot kom till mig omkring halv 11, tog bussen till mammi. Mamma gjorde mat och donade. Roligt att träffa mamma, hon skjutsade hem mig, anna och Elliot.

Jag hade gärna gått en promenad, men det tar emot, för regnet vräker ner. Tvivlar på att jag kommer gå ut. Eller, jag måste ju ut med Elliot, men nå mer blir det nog inte. Får bli i morgon i stället, i sällskap av Cillidilli.

Inga kommentarer: