måndag 23 november 2009

23 nov - dagen.

Ett snabbt inlägg.

Har varit ute och gått i regnet med Cilla på förmiddagen idag. Det var inte så jäätteroligt, p.g.a regnet. Men sällskapet gillar jag som alltid! När jag kom hem till mig väntade bror på mig, han ville ha med mig till Kalmar och Svedala på onsdag,torsdag och fredag. Men jag har antagligen prov på torsdag. Så vi får se vad som händer.

När mamma slutade jobba hämtade hon upp mig och Elliot och vi följde med hem till henne. På vägen till mamma gick vi in på Dollarstore, de har roliga och billiga saker. Slutar iprincip alltid med att man köper med sig nå onödigt! Sen upp på lyviksberget för att gå in på Rusta och köpa lite mer onödigheter. Eller, Egentligen inte onödigt. Jag köpte två mattor, röda och runda! Jag ska ha det väldigt juligt hos mig i år! Ååååh vad jag längtar efter julen!

Och så har jag även skrivit ett enormt långt mail till Maria som är i Australien just nu. Hoppas hon har det bra! När hon kommer hem ska jag kidnappa henne! Vill ju höra hur hon har haft det!

Inga kommentarer: