måndag 9 november 2009

9 nov - Måndag

Måndag idag. Det känns lite bläää, som det alltid brukar göra. Men jag vill inte känna så, jag vill vara pigg och alert och börja hoppa och studsa och börja göra allt jag har på agendan. Men idag vill det sig inte, jag är trött och slö och känner mig inte riktigt frisk. Är det nå skit på gång kanske??

Men jag ska i alla fall ta mig i kragen och göra någon nytta idag, jag tänkte plugga hemifrån idag. Mycket att göra på skolfronten, fortfarande saker som inte riktigt löst sig, men det ska de väl göra på något sätt!

Ska hämta Elliot hos Anabanana i dag också. Lille tuffingen som ska få sig ett bad idag! Blev nytt shampoo när vi var hos veterinären i torsdags, så det är bad 1 gång i veckan som gäller! Brukar ju inte vara sådär jätte populärt att bada, men det brukar ju bli en liten belöning efter badet och det är ALLTID uppskattat! haha.

Nu ska jag slå upp historia böckerna!!

Inga kommentarer: