fredag 20 november 2009

20 nov - äntligen!

Tog mig i kragen.. Jag har ÄNTLIGEN bytt gardiner! Det blev myyyycket bättre än de andra. Men jag är faktiskt sugen på att köpa andra gardiner.. Får se hur det blir, är rättså nöjd med de jag har nu så kanske blir nya till våren i stället..

Nu ska jag verkligen kasta mig i soffan och mysa resten av kvällen, tog en smärtis så jag har inte lika ont i nacken nu heller, nu känns den liksom mer som en del av mig i stället för att utmärka sig, så jag får väl vara nöjd..
Är dock liiite trött på min bredbands operatör, som har beslutat att jag förbrukat min mängd datatrafik för den här månaden. Så de har dragit ner hastigheten på bredbandet. SUUUCK. det kommer väl bli jätte segt resten av månaden.

Och nu till något annat.. Jag skulle gå in till köket, från vardagsrummet, och lyckas trampa på en del av Elliots tuggben som ligger mitt i vägen för mig(som jag inte ser), och det är inte mer än ogjort.. Jag håller veeeerkligen på att falla handlöst bakåt och jaa, vem vet, det hade kunnat sluta med en myskväll/natt på akuten i stället. pjuuu vilken tur jag hade!!

Inga kommentarer: