torsdag 10 juni 2010

10 jun - To buy or not to...

Jag är så sugen på en systemkamera så det finns inte! Funderar på en Canon EOS 450D.. Men, begagnad eller ny? köper man begagnad så kan man få med ett eller flera objekt som hamnar i samma prisklass som själva kamerahuset kostar ny. Hmmm. Krävs lite fundering, men är vääääääldigt sugen på en systemkamera i alla fall.. Kommer troligtvis bli en sådan förr eller senare(läs inom en snar framtid) haha.

I dag var jag uppe klockan 6 för att tvätta, men inte utan att tveka haha. Var jättetrött när klockan ringde för jag och Cilla satt och tjålade alldeles för länge på hennes mysiga balkong! Men jag låg och sov under tiden tvättmaskinerna gjorde sitt. Nu sitter jag och poppar musik, snarare System of a down. GOOD musik! Old school hollywood är suverän och så Radio/Video likaså! varvar system of a down med lite blandad som Lady Gaga (alejandro) och Travie McCoy (Billionarie) som by the way är en riiiiiiiktigt grym låt!

Resten av dagen blir lugn, har ett möte med Chefen vid 15 tiden, efter det hem och ta det lugn (sova) och ladda inför jobbnatt.

Bye bye!

Inga kommentarer: