lördag 26 juni 2010

26 jun - midsommarafton + dagen!

Ja, jag kan absolut inte neka till att det var en intressant midsommarafton! Kom till Cilli vid 20 tiden. Då var alla gäster redan där (typiskt nog). Det var trevlig stämning från start till slut! Det är bara vissa folk på krogen som är svåra att förstå. Men dom är inte värd min tid. Hamnade på trädgården en sväng. Helt okej för att vara den krogen. Men man träffar alltid på folk man inte vill träffa/se, men så är det när man bor i en småstad. haha.

Slutade med ett nattbesök på den enda pizzerian som har nattöppet, inte för att jag skulle ha något, men tydligen skulle ALLA andra som varit ute under kvällen och natten ha fylle-pizza för det var fullkomligt packat (HAHAHA... packat.. get it? haha) med folk och väntetiden för en pizza var alldeles för lång! Gick hem efter 3 och lade mig och läste lite innan jag somnade. Drömde konstiga drömmar, den ena konstiga drömmen avlöste den andra och så vidare...

Vaknade av att sofia ringde, gjorde mig i ordning snabbt och sen åkte vi i väg till farfar för att äta midsommar lunch med honom, fast det blev en ganska sen lunch! Haha! Men det var det värt. Det är skönt att åka till farfar, det är så underbart. Mitt smultronställe och paradis. Där kan jag andas ut. Lägga mig i hammocken, lösa sudoko och bara njuta!

Ikväll, nu, blir det mys!
Grattis igen Cilli!

Inga kommentarer: