onsdag 30 juni 2010

30 jun - kameraägare?

Ska jag bli kamera ägare? Äntligen? Vi får se.

Dagen förövrigt har varit varm och slö. Mamma kom in till stan på eftermiddagen och hämtade upp mig och Elliot, åkte till djurbutiken och köpte mat och godis och leksak till Elliot (huuuvva vad han blir bortskämd haha) och så åkte vi och lämnade min lägenhetsnyckel till Sofia. Efter det åkte vi till MM, mamma sprang in och köpte glass och sen vidare till blöta berget. Där blev jag slöare än slöaste så jag la mig och sov ett par timmar, det blev vaaaarmt! Uscha. Men skönt och sova lite men nu kommer det väl bli svårt att sova inatt bara för det. Nåja. Tur att det finns böcker som en sömnlös Maria kan läsa! Elliot fick även ett bad hos mamma så han vart sval och skön, det är varmt för lille Elliot också månitro!

Nu, lägga sig i renbäddad säng och läääääääsa.
Godnatt.

Inga kommentarer: