fredag 18 juni 2010

18 jun - dagen har gått fort.


Dagen har gått fort. Sov för länge (igen) för att jag glömt dra på ljudet på mobilen. Så jag vaknar av att mammi och Elliot kommer in till mig. Trevligt!! Men jag var ju väldigt sömnig haha. Tog ett tag innan jag vaknade till liv men efter en dusch så piggnade jag till såpass att jag och mamma åkte upp till lyviksberget för att kika lite. Jag hittade en nackkudde! Toppen! precis vad jag behöver, hoppas att den fyller sin funktion nu då. Den ser ut lite som en korv?? hahaha.


Handlade lite på Coop extra och sen iväg för att hämta Elliot då jag fick för mig att jag prompt skulle med till mamma en sväng för att senare ta bussen hem. Sagt och gjort. Åt god matpaj hemma hos mamma, pratade lite om hur veckan varit och lite smått om annat. Jag och Elliot tog bussen tillbaka till Ludvika vid 19, därefter har det varit fuuuuuull fart! Städmani och tvättmani. Men snart är jag äntligen klar med allt sådant så jag kan ha resten av helgen ledig!

Inga kommentarer: