onsdag 16 juni 2010

16 jun - update.

Trött trött. Men still going strong. Har sovit bort hela dagen, men vad gör det? Ingenting.. för jag ska jobba ytterligare en natt, och en natt till efter det.. Sen är jag ledigt ett par nätter för att sedan göra en natt till... Jag gillar det här. Visst blir man trött, men det går så bra när man har arbetskollegor som verkligen ställer upp för varandra. En eloge till er!

Jag har fortfarande ont i halsen, dumma allergi. Hade en ganska lugn natt, skönt! Fick skjuts hem av Ingrid, trevlig kvinna det! Jag gick hem, plickade lite på datorn, mötte upp pappa för att göra några ärenden, efter det gick jag till chefen för att klargöra några saker. Sen upp på stan igen, ta ut pengar, invänta att hemköp skulle öppna prick klockan 8 var jag in på hemköp och handlade lite inför kommande jobbnätter och så (äter inte mycket under dagarna eftersom jag sover som bara en Maria kan göra) haha. Sen la jag på ett mycket viktigt brev på posten och sen.. jaa sen gick jag hem och la mig för att sova. Och nu sitter jag här, relativt utvilad och nyduschad. Sköööönt! Nu blir det musik och avkoppling och kanske något att äta innan jobb igen!

Inga kommentarer: