söndag 6 juni 2010

6 juni - händelserik helg.

Inte mycket till bloggande här inte. Men nu så! Har varit en händelserik helg. Åkte som sagt var till Kalmar i torsdags och kom hem i går. Vi åkte från Kalmar tidigt i går morse, vid halv 9 ungefär. Lyckades komma till Örebro så att vi kom med ett tåg som gick 5 minuter efter att vi kom dit så jag och mamma rusade iväg och köpte biljetter sen var det bara att invänta tåget, stod max 1 minut haha! När jag och mamma kom till Ludvika gick vi hem till mig för att invänta skjuts hem till Mamma. Kom ganska snabbt. In och handlade en sväng och sen hem till mamma för att VILA. Skööönt! Både mamma och jag var supertrötta så det tog emot att hålla sig vaken! haha. Gick och la och tidigt och jag sov alldeles för länge idag..! haha. Nåja. Nu är jag hemma vid mig och sitter och tar det lugnt med en cider. Det är vaaaarmt! Lite bilder:
Sofias examen, Tobias och Elliot som kikar på film och lite mer...

Även fast man inte är hemma så lär man hålla sig uppdaterad!
En promenad med syster och Mamma vid Kalmar slott.
Lite vila... Sen kommer överraskningen!

Inga kommentarer: