tisdag 22 juni 2010

22 jun - gröna fingrar?

Jag vill bara sova... Oooh, vad skönt det skulle vara att sova liiite till. Igår var ju en tokig dag. Gick av jobbet igår morse vid 7, går hem och möts av en skitglad Elliot som jag går ut med en sväng för att inte väcka min bror som sovit vid mig när jag varit på jobbet. När vi kommer in igen visar det sig att bror min har vaknat pga Elliot väckt honom när han stack iväg för att hälsa på mig. haha. Donar lite grann och sen lägger jag mig för att sova 3 timmar. Men, efter 3 timmars sömn känner jag mig ännu tröttare, men jag hade en del måsten så det var bara att pallra sig upp. Följde med till farfar, lånade hans bil i tron om att jag skulle göra mig en liten roadtrip till en viss spelevink men så blev det inte. Men det hinns väl med vid ett annat tillfälle.

Jag åkte till mamma i stället och där... Ja, där somnade jag. Och sov på i flera timmar! Så det här med att somna i bra tid i går kväll/natt gick inte alls bra. Somnade efter 2. så idag skulle jag bara vilja sova, sova och åter sova. Men det går ju inte. Ska iväg till Borlänge en sväng idag, köpa blommor till rabatterna hos farfar och i morgon ska jag nog plantera dom! Åååh spännande! Har jag gröna fingrar eller inte? Späääännande!

Inga kommentarer: