lördag 19 juni 2010

19 jun - nattbesök!

Fick besök i natt! Av ingen mindre än mamma. Hon sov hos mig, somnade sent för vi låg och tjålade en massa! KUL! dock sov vi väl kanske lite för länge, men det gör egentligen ingenting för jag är fortfarande trött och skulle antagligen kunna sova länge till. Men det går inte för sig för idag lär det hända lite grejer. Jag är ledig i dag och jag är på jakt efter en bil. Någon som lånar ut? haha.. Nää ska ringa och höra med farfar hade jag tänkt mig! Lär bara höra mig för hur jag i såna fall ska ta mig till farfar, vill inte att han ska hämta mig. Får höra med bror om han kan hämta och skjutsa. Det vore snäääällt.

Snart ringa, nu musik och mys med kotten!
Grattis till kronprinsessan Victoria och hennes Daniel som gifter sig idag. Hoppas att det blir en perfekt dag för er båda!

Förresten, har en väldigt trött och mysig Elliot här,
Se så mysig han är...

Inga kommentarer: