tisdag 22 juni 2010

22 jun - Good luck!

Aaaaaaaaaaall the riiiiiiiiiiiiiiight moooooooooves! Sjunger (läs skrååålar) jag och mår förbannat bra just nu. Har haft en händelserik dag och morgondagen kommer att bli ännu mer spännande faktiskt! Jag har varit i borlänge idag med farfar och bara det är ett rejält äventyr i sig.. Om ni bara visste säger jag bara hahaha. Köpte blommor för jag hur mycket som helst och ändå tycker inte jag att det är tillräckligt med blommor! Det kostar att ligga på topp!

I morgon ska jag kämpa i rabatten hos farfar mer eller mindre hela dagen, kommer bli spännande att se om jag lyckas få någon ordning och förhoppningsvis fint i rabatten nu efter att den stått orörd och bara fyllts med mer och mer ogräs. USCH, nu är det slut med det!

Tills dess ska jag ha en lugn kväll och bara mysa. Försöka lägga mig i tid och vakna pigg och alert i morgonbitti! Ska vara hos farfar vid 9 i morgon! Goooood luck!

Inga kommentarer: