måndag 11 oktober 2010

11 - dear monday, make my day.

Måndag, ny dag och ny start på en ny vecka. Jag tycker att tiden går så enormt fort, man har inget val än att försöka greppa tag om något stadigt och bara hänga på! Det dröjer inte förrens det är dags för mig att flytta igen. Ska bli skönt men usch vad jag avskyr packning och att flytta en massa möbler och sen ska man få ordning också! Ordning kommer jag nog få fort som fan för jag avskyr att ha det "flytt-stökigt". Så det kommer nog gå undan. Drygt med min säng och soffa bara som väger rejält mycket varförsig. uscha! Lider med dem som ska bära min säng och soffa hahaha. Tyvärr är det inte lämpligt att jag bär så tunga grejer iochmed nacken. Det slår aldrig fel, jag får alltid lida för det efteråt.

Idag lär jag in till stan en sväng, och antagligen även till fjuttiga nyhammar för att hämta min laddare till min laptop! Jag visste att jag skulle glömma den! Det är så tyyyypiskt mig! Ska hoppa in i duschen och göra mig i ordning sen bär det av! Kaaanske jag kan lyckas norpa åt mig en liiiiten liiiten Elliot i dag också. That would make my day!

Inga kommentarer: