lördag 23 oktober 2010

23 okt - tre år.


Kan inte fatta att det gått hela tre år sen olyckan. Jag kommer ihåg det som om det hänt igår. Vissa saker från olyckan kommer jag nog aldrig att glömma. Och vissa saker kommer jag aldrig att komma ihåg. Det är nog lika bra att det är så. Under de här åren som gått efter olyckan så har jag dock blivit påmind om olyckan vid flera tillfällen. Och ibland har det kommit små minnesbilder i huvudet. Som jag totalt glömt bort men som jag ser som en självklarhet eller som blir som en förklaring till något jag inte förstått tidigare. Synd bara att sviterna efter olyckan fortsätter att vara en del av mig... Men jag vet att jag har haft tur, det hade kunnat vara så mycket värre. Jag är tacksam över att jag klarat mig såpass bra ändå.


Nu ska jag ta min lilla tens apparat och försöka få bort smärtan i nacken! den funkar förvånansvärt bra! Tack och tack. Trevlig lördag!

Inga kommentarer: