söndag 24 oktober 2010

24 okt - O MY _____!

Okej. I morgon och resten av veckan kommer jag att ha fullt upp. Jag ska riva mitt tidigare kontrakt och skriva nytt kontrakt (på lägenhet) och så har jag maaaassor av samtal som jag måste ringa. Lyckas få tag i en bil och hämta släpkärra vid lämpligt tillfälle och packa.. OOO NOO packa!!

Hur ska det gå? Visserligen ligger det mesta av mina prylar i kartonger, men det känns som att jag inte alls har någon koll på vad som ligger i kartongerna. De känns ombytta och bökiga! Så det måste jag också ordna i veckan som kommer. Med lite tur så kan jag få nycklarna innan fredag så då är det ju bara att börja åka med kartonger och småprylar. O med lite extra tur så kanske mammi har tid att hjälpa mig lite. Men det visar sig, jag vet inte mycket faktiskt men lite vet jag, jag vet att jag har mycket att göra men har absolut ingen aning om i vilken ordning jag ska göra sakerna!! O MY _____!!

Inga kommentarer: