måndag 25 oktober 2010

25 okt - Elliots tuggbens regler!


Promenaden med Elliot var skön. Blev slö och bekväm. Elliot låg nyss och tuggade på sitt tuggben, Den lille rackaren låg och smackade så jag blev skitirriterad, men det slog mig jävligt kvickt mitt i smackandet att han inte brukar hålla på så ivrigt så jag plockade upp honom och öppnar munnen på honom och vad gör jag? Joo, jag kan DRA ut en lååååång bit av tuggben ur halsen på honom!!! Sötaste Ellioten skräms så hemskt! Skönt att man reagerar snabbt på saker som inte hör till det vanliga vad gäller Elliot. Men det där är anledningen till att han inte får ha tuggben när han är själv hemma. Hönsmatte?? Thaaaats meee! Elliot hälsar att han lever och tycker antagligen att det var jävligt snopet att jag slängde tuggisen som han hade i halsen..


Nu sitter jag och skriver en "to do-lista" och dividerar och har mig angående möbleringen i min nya lägenhet. Det kan bli intressant. Spännande och se hur hallen blev att se ut nu när den är renoverad och klar, när jag var där och kollade i fredags på lägenheten så såg jag bara gråa slipade väggar i hallen. Myyysigt neeeej.

Frågan är; Får jag verkligen plats med alla mina grejer? Tyvärr tror jag inte att min älskade rottingstol från ikea får plats. Blir rejält glad om det visar det motsatta! haha.

Inga kommentarer: