lördag 16 oktober 2010

16 okt - lördag med Louie

Lördag.

Sitter hos Cilli. Skulle egentligen ha haft en rejäl myskväll med Cilli men hon fick möjligheten att göra annat bus som kan gynna henne så jag släppte iväg henne. Myskväll kan hon och jag ha någon annan dag. hihi. Har lilla Louie här som jag kan mysa med.. Saknar Elliot som jag lämnade över till Anna idag.. buu han skulle ha varit här, men å andra sidan så tror jag inte att Louie skulle tycka det vore så roligt.

Nu ska jag kasta mig i soffan med täcket här hos Cilli och myyyyyysa på som bara den! Jag ska sova här wiihoo.. Och även om det är tråkigt att inte cilla är här så är det skönt att få lite egentid. Ska bli underbart med egen lägenhet.. Ooopsi! Just ja, det har jag väl inte hojtat så mycket om va? Näää just det. Men det kommer...

Lilla Louie får avsluta..


Inga kommentarer: