onsdag 13 oktober 2010

13 okt - the day

Trött, ska bli skönt att gå å lägga sig och sova! Dagen har varit bra, har träffat sis sofia som kom förbi en sväng innan jag skulle skjutsa henne till resecentrum, hon åkte iväg till Kalmar idag. Pratade nyss med henne, pga tågstrul så kommer hon fram till Kalmar vid 1 tiden i natt. Kuuuul?! Hon får sitta på en buss i 2½ timme. Lider med henne stackarn. Tur att hon inte har Elliot med sig.

Elliot den spelevinken ligger och sover i min säng för stunden. Han var nyss ute för sista pinken för idag och så fort han kom in igen rusade han till sängen och la sig! TRÖTTIS och en riktig sötis! Själv har jag nyss kommit hem, har hämtat och skjutsat hem Anna från jobbet. Så slapp hon gå hem tösa! Och så var jag så snäll så jag var till och med in på Hemköp och köpte godis som hon så gärna ville ha! Jag har varit riktigt snäll idag, undra vart det kom ifrån? hahahaha

Inväntar ett samtal, men jag tror att jag blivit bortglömd eller liknande. haha. Får ta det i morgon då. Godnatt!

Inga kommentarer: