tisdag 19 oktober 2010

19 okt - interesting day, indeed.

Intressant dag, indeed! Har ringt till Vårdcentralen, nu ska här utredas.. Spännande spännande. Vad kan det möjligtvis vara för mer fel på mig? hahaha. Skämt o sido så är jag trött på att drass med det här nu. Lika bra att få ordning på det.. Min största undran just nu: Har det med olyckan att göra?!?

Annars har dagen tickat vidare och gått i regn och grått mönster. Inte så roligt kanske men Elliot och jag har mestadels haft en mysig dag. Fått höra intressanta kommentarer och svarat med underbara kommentarer. Nu sitter jag och lyssnar på underbar musik och ska alldeles snart ta en kvällsmacka + kvällsmedicin och sen krypa ner under täcket i sängen och kika på Ally mcbeal, det går inte att inte skratta åt den seriens karaktärers egenskaper. Dock fanns det inget att skratta åt i går när jag kollade på några avsnitt. Billy fick reda på att han hade hjärntumör och några dagar senare dör han i rättsalen! USCH!

Avslutar med en skön bild som jag tog på Elliot idag...

Inga kommentarer: