onsdag 27 oktober 2010

27 okt - nycklarna!

Yes. Får nycklarna i morgon är det sagt. Får se i morgon då. Men hääääärligt!

Om så blir så kommer jag flytta en massa kartonger och sådant i morgon, och de tyngre grejerna, möbler och sånt flyttas på fredag. Men kartongerna behöver ju packas upp också så det kan jag göra i morgon. Annars kommer jag få för mycket att göra i helgen. Elliot ska ju bo hos mig o då vill jag inte ha det utseende hur som helst.. Vill få ordning så fort som möjligt såklart. Så jag siktar på att göra klart allt i köket, städa det som behövs och packa upp allt som kan packas upp. Badtummet bör jag ju också kunna göra klart i morgon! Wiiiii!

Bortsätt från nacken så mår jag riktigt bra at the moment! Nu gäller det bara att hålla tummarna för resten av grejerna jag har på gång! *HÅLLER TUMMARNA*


Inga kommentarer: