torsdag 28 oktober 2010

28 okt - lägenhet!

Åååh, fick nycklarna till lägenheten i förmiddags! Sen dess har det varit fullt upp i princip hela dagen! Det är äntligen dags för mig att flytta. IGEN! Efter den här flytten vill jag verkligen inte flytta på ett väldigt bra tag känns det som! hahaha. Det lär ju visa sig, jag kan ju vara en rastlös själ! Har även varit till farfar en sväng i dag, brorsan skjutsade dit mig så jag kunde hämta subban! Farfar var väl i sitt essä, butter o halvvrång med en twist av generositet. Inte lätt att hålla jämna steg med farfar inte!

Snart ska jag faktiskt lägga mig och sova, nacken håller som vanligt på att göra mitt liv till ett brinnande helvete, det känns som att nacken brinner. Ajaj.. Så jag ska lägga mig i sängen med min laptop och Elliot mysande brevid mig och kika på en film!

Godnatt!

Inga kommentarer: