onsdag 10 april 2013

10 april - I really needed this tonight!

Dagen har bara svishat förbi. 

Men jag har fått träffa bror idag, det gillas! Har saknat mongot! Och så har jag nyss haft ett hm.. minst sagt flummigt och fnissigt samtal med Cilla på ungefär en timme! Cilla lost it today! HAHA.. Skönt att höra att det är fler än jag som kan. Hon är i alla fall varmt välkommen i klubben och styrelsemöte hålls på Fredag. För den som är intresserad menar jag, haha! 

Något år gammal bild, jag och Cilla busar runt innan UTGÅNG?! HAHA. Jag kommer ihåg den kvällen på SOLO. Minnen som etsat sig fast i huvudet på mig. Tack för den kvällen vännen. More to come! Och tack för idag, även om du vet, ja hahaha.. Du vet bäst själv! HAHA! Nu ska jag lägga mig i sängen och kolla på ett avsnitt av "Arrow" som jag fastnat för även fast jag sagt att jag inte skulle göra det, "har inte tid med fler serier att följa" säger jag till systeryster som absolut tycker att jag ska kolla på den braiga serien, men likförbannat hittade jag tid för det, eller egentligen inte, för jag ligger efter flera avsnitt! HAHA. Nej fyfan, jag är alldeles för trött för det här nu. Godnatt, hoppas man slipper konstiga mardrömsliknande drömmar i natt! 

Inga kommentarer: